Red Bull w Chinach

Red Bull przedstawił zmodyfikowane przednie skrzydło w Chinach. Mimo że opisuje zmiany to głównie klapa to jednak najciekawsze zmianami były prawie niewidoczne. Dodanie dwóch zwrotnych łopatek pod nosem RB6 okazało się niezbyt trafione. Łopatki są podobne w stylu do tych prowadzonych przez Toyota w zeszłym roku, a także posiadają funkcję Ferrari F10 z tego roku. Sebastian Vettel testował nowe przednie skrzydło w Chinach, ale Mark Webber był uruchomiony razem z nim. Jednak i tak chociaż wersja Ferrari z tylnym pakietem aero McLarena nie jest jeszcze cechą interpretacji MP4-25, F-system kanałów kierowcy kontroli posiada duże ambicje. Większość nowych komponentów F10 jest bardzo podobne do rozwiązań brytyjskiego zespołu. Nowy pakiet aero Ferrari jest skierowany nie tylko dla poprawy przepływu powietrza na tylnym skrzydle z klapką. W skrzydle w którym znajduje się gniazdo. Pakiet aero został stworzony również dla poprawy przepływy do góry dyfuzora przez krawędź rury. System ten po raz pierwszy testował Fernando Alonso podczas treningów Grand Prix Chin.

Tags: ,

Comments are closed.