Mercedes – zmiany techniczne w Chinach

Mercedes GP stworzył kanałowy system, który został wprowadzono w Chinach, a upgrade odbył się w Turcji. System niemieckich konstruktorów może teraz być uruchomiony przez stopy kierowcy dzięki większemu kanałowi od strony podwozia. System został wcześniej o wiele zmniejszony i używany do chłodzenia kierowców. Systemu rur używanych do bezpośredniego oporu powietrza dla tylnego skrzydła jest bardzo skomplikowany, ponieważ wszystkie rury są ukryte w pokrywie silnika, docierając w końcu do skrzydła głównego. Natomiast Red Bull wprowadził nieco inną wersja F-kanałowego systemu podczas GP w Istanbul Park. Jest to pojęcie bardzo podobne do tego co posiadają teamy McLarena i Ferrari, z nadmuchem powietrza na tylne skrzydło przez dwie duże rury wewnątrz pokrywy silnika. Podobnie jak w pierwszej wersji systemu Ferrari, przewód jest kontrolowany przez lewą ręką kierowcy. Zespół przetestował w piątek w Turcji system, ale został on usunięty z obu samochodów w kwalifikacjach i wyścigu, ponieważ nie był dość spójny i trudno było na nim działać.

Tags: , , ,

Comments are closed.