McLaren – tylny dyfuzor

McLaren miał zmienić w swoim MP4-25, tylny dyfuzor w celu wyjaśnienia następujących reguł z FIA. Poziome okna w centralnej części zostały uznane za niezbędne do szerszego dostępny do zewnętrznych części rozrusznika silnika. Nowy dyfuzor ma na celu poza tym utrzymywać prawie taki sam kształt, ale z mniejszą objętością otwarcia. Tutaj można zobaczyć, jak zmieniało się nadwozie Mercedesa wokół MGP-W01 z układem wydechowego. W Melbourne nie było dodatkowych związków z skrzelowym otworem wyciągowym, który spełnił jedną regułę. W Sepang McLaren posiadał zmodyfikowane nadwozie, aby stworzyć szersze otwarcie całego układu wydechowego co przyczyniłoby się w pomocy chłodzenia jednostki napędowej. Inny team (Toro Rosso), aby poprawić chłodzenie w wysokich temperaturach podczas GP w Malezji zmodyfikował nadwozie wokół rur wydechowych. W przeciwieństwie do systemów stosowanych w Melbourne, takie otwarcie spalin nie jest już widoczne z boku. Rozwiązanie to było również używane w Bahrajnie.

Tags: ,

Comments are closed.