Ferrari i McLaren w Malezji

Ferrari testowało swoje nowe podłogi w Malezji, które zawierały otwór z przodu na tylne koła, czyli dokładnie to samo rozwiązanie które McLaren posiadał od początku sezonu. Jego celem jest RSS powietrza do kanału ku stronie tylnego dyfuzora w celu zwiększenia jego efektywności. Rozwiązanie to zostało usunięte z Ferrari w Sepang, ale będziemy prawdopodobnie w stanie je zobaczyć ponownie w Chinach. Wprowadzono w Ferrari również zespół chłodzenia łopatek przy kabinie ze względu na gorące warunki jednak znów te zmiany nie zostały wykorzystane w Sepang. Jednak w wyścigach Red Bull doznał problemów z pozycją pionową przedniego koła i zacięciami hamulca felg. W Malezji zespół ciężko pracował, aby uniknąć tego problemu, sprawdzane zostały montaże części hamującej (piasty, nakrętki kół i obręczy), po prawie każdym biegu. Okazało się, że takie problemy posiadał wyłącznie team niezawodny w tym sezonie, czyli Red Bull. GP w Sepang Czerwony Byk może jednak zaliczyć śmiało do udanych z wielu powodów.

Tags: ,

Comments are closed.